Funkcje
zestaw standardowy dla typowych aut osobowych dostosowany do 13-pinowego wtyku przyczepy sterowanie światłem cofania przyczepy dostosowany do pojazdów z lampami LED, włóknowymi i sterowaniem PWM dostosowany do przyczep z oświetleniem włóknowym i LED rozpoznawanie sterowania oświetleniem PWM (cyfrowo) sekwencyjne sterowanie światłami przeciwmgłowymi sygnalizacja dźwiękowa załączenia światła przeciwmgłowego na przyczepie sygnalizacja dźwiękowa rozpoznania podłączenia i rozłączenia przyczepy wykrywanie i sygnalizacja dźwiękowa uszkodzonych świateł kierunkowskazów na przyczepie posiada osobny obwód ładowania akumulatora przyczepy wyprowadzenie w gnieździe napięcia zasilania (+12V) na stałe wyjście dla umożliwienia wyłączania sygnalizacji PDC samochodu OPCJA: dodatkowe warianty wyłączania sygnalizacji PDC za pomocą osobnych modułów PDC-OFF gniazdo do podłączenia kontrolki informacyjnej LED sygnalizowanie statusu kontrolką informacyjną LED sygnalizowanie na wyświetlaczu LED uszkodzenia świateł kierunkowskazów na przyczepie sygnalizacja uszkodzonych świateł kierunkowskazów przyczepy przez szybsze miganie kierunkowskazów samochodu wyświetlanie statusu załączenia światła przeciwmgłowego na przyczepie wyświetlanie statusu podłączenia/rozłączenia przyczepy wyświetlanie statusu ładowania akumulatora przyczepy
Cena katalogowa
375,00 PLN (461,25 PLN z 23% VAT)
MP5-DS-G13-LONG-PWR

Cyfrowy moduł MP5-DS jest najbardziej rozbudowanym sterownikiem oświetlenia przyczepy obsługującym również przyczepy kempingowe (z własnym akumulatorem) o oświetleniu żarówkowym jak i LED'owym. Ten zestaw posiada dłuższą od standardowej (5,5 m) wiązkę zasilania o długości 8,5 m (w "peszlu") przydatną w montażu zestawu w "dłuższych" samochodach.

Moduł MP5-DS zapewnia m.in.:

  • sygnalizację dźwiękową wykrycia podłączonej przyczepy;
  • funkcję sekwencyjnego sterowania światłem przeciwmgłowym przyczepy co umożliwia wyłączenie tego światła w samochodzie gdy jednocześnie jest ono załączone w przyczepie;
  • prawidłowe działanie ze sterowaniem oświetlenia typu "PWM" w samochodzie (czyli gdy jednym przewodem jest sygnalizacja dla dwóch świateł np. "stop" i "pozycja");
  • wyjście sterujące pracą centralki tylnych czujników parkowania co umożliwia ich dezaktywację przy podłączonej przyczepie;
  • funkcję inteligentnego sterowania ładowaniem akumulatora przyczepy kempingowej.

 

Przy prawidłowym i pełnym podłączeniu sygnałów wejściowych moduł MP5-DS będzie sygnalizował uszkodzenie żarówki kierunkowskazu na przyczepie szybszym miganiem świateł kierunkowskazów na samochodzie.

 

Okablowanie zestawu posiada osobne bezpieczniki dla obwodów:

  • 10A - oświetlenia przyczepy,
  • 10A - stałego zasilania przyczepy,
  • 10A - ładowania akumulatora przyczepy,
  • 1A - kontroli napięcia w instalacji samochodu.

  

Ponadto moduł MP5-DS-G13-LONG-PWR posiada funkcje informacyjne (za pomocą trójkolorowej kontrolki informacyjnej LED):

  • podłączenia przyczepy;
  • załączenia światła przeciwmgłowego przyczepy;
  • uszkodzenia żarówki kierunkowskazów przyczepy;
  • ładowania akumulatora przyczepy.

 

UWAGA: Nowej generacji modułu MP5-DS nie należy stosować zamiennie z modułem poprzedniej generacji MP5S (również do "starego" okablowania).


Produkt wymaga instalacji przez firmę specjalistyczną - czytaj tutaj.

Elementy zestawu
  • Moduł sterujący (centralka) 1 szt
  • Wiązka główna (do gniazda) 1 szt
  • Gniazdo G13 1 szt
  • Wiązka zasilająca 1 szt
  • Wiązka zasilająca z oprawą na 4 bezpieczniki 1 kpl
  • Wiązka sygnałowa 1 szt
  • Kontrolka informacyjna LED (3-kolorowa) 1 szt
  • Zestaw śrubowy 1 kpl
  • Zestaw montażowy 1 kpl
  • Schemat podłączenia 1 szt
Podstawowe funkcje modułu
Obciążenie prądowe wejść
≤2 mA
Współpraca z oświetleniem LED i jednowłóknowym samochodu
Obsługa instalacji samochodowej ze zmiennym napięciem zasilania lamp (PWM)
(cyfrowo)
Współpraca z oświetleniem LED i żarówkowym przyczepy
Wykrywanie podłączenia przyczepy z oświetleniem żarówkowym
Wykrywanie podłączenia przyczepy z oświetleniem LED
Możliwość sterowania działaniem modułu czujników parkowania samochodu
Wykrywanie uszkodzenia żarówki kierunkowskazu przyczepy
Sterowanie światłem wstecznym przyczepy
Stałe zasilanie na gnieździe przyczepy
Obwód ładowania akumulatora przyczepy
Inteligentne ładowanie akumulatora przyczepy
Osobne zabezpieczenia obwodów gniazda przyczepy: oświetlenia, zasilania stałego i zasilania ładowania akumulatora przyczepy
Diagnostyka i sygnalizacja
Sygnalizacja podłączenia przyczepy
sygnał dźwiękowy; LED-RGY-500
Sygnalizacja awarii kierunkowskazów przyczepy
sygnał dźwiękowy; LED-RGY-500
Sygnalizacja awarii kierunkowskazów przyczepy przez szybsze miganie kierunkowskazów auta
Sygnalizacja załączenia światła przeciwmgłowego przyczepy
sygnał dźwiękowy; LED-RGY-500
Sygnalizacja załączenia ładowania akumulatora przyczepy
LED-RGY-500
Sposób obsługi tylnych świateł przeciwmgłowych samochodu
Sposób sterowania światłem przeciwmgłowym przyczepy
Sekwencyjny
Sekwencyjny sposób sterowania światłem przeciwmgłowym przyczepy
Całkowite wyłączenie tylnego oświetlenia przeciwmgłowego samochodu
Cechy wiązki elektrycznej
Długość wiązki zasilania
(w peszlu) 8,5 m
Długość wiązki do gniazda
1,7 m
Długość wiązki sygnałów wejściowych
L=1,0 P=3,0 m
Dane techniczne
Napięcie zasilania
10-18 V
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł pozycyjnych
(każda ze stron) 3 x 5 W
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł stop
3 x 21 W
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł kierunkowskazów
(każda ze stron) 21+10 W
Maksymalne obciążenie wyjścia światła przeciwmgłowego
21 W
Maksymalne obciążenie wyjścia świateł cofania
21 W
Maksymalny prąd wyjściowy ładowania akumulatora przyczepy
15 A
Obciążalność wyjścia sterującego pracą czujnika cofania samochodu
0,5 A
Wyposażenie zestawu
Kompletny zestaw wiązki haka z akcesoriami instalacyjnymi